Saturday, January 7, 2012

Don't Play With Fire la Pakcik..

Hari jumaat lepas saya sekeluarga pergi johor atas hal hal tertentu..
sebelum pergi dah pastikan luar rumah bersih.. pastu tutup gate guna tikar
takut anjing masuk.. pastu bertolak pukul 4 pagi..
saya dan sekeluarga balik pada hari yang sama pada pukul 8 malam..
tiba tiba... tikar yang di tutup terselak luas.. rak kasut jatuh berterabur..
anak kucing semua terkeluar dari kotak and kat dinding ada kesan
tapak kaki.. saya punya la menyirap dengan pakcik pengecut takdak telor tu..
ingat nak maki je.. tapi bila bila fikir fikir balik orang pengecut macam tu
maki pun tak guna.. kita keluar nanti dia buat lagi.. then keesokan harinya saya
perli cara halus kat pakcik pengecut tu.. "tau tak kalau menceroboh tu
boleh jadi kes polis.. menceroboh tu kes berat.. silap silap kena jail 5 tahun..
ikutkan kan hati aku report je kau kat polis.. dah lah curik baju aku..
menceroboh pulak tuh.. kalau tak puas hati apa kata kau face to face
je ngan aku".. then dia masuk pastu hempas pintu.. dasar pengecut..
mmg tunggu la kau.. kesabaran aku kat kau sekeluarga dah sampai tahap nya..
just wait and see what I will do to you and your bullshit family..

kesan cat tertanggal dan kesan tapak kasut.. bukti dia panjat masuk rumah saya..

Inilah dia rumah yang menempatkan keturunan yang hina tu..






p/s : tiba tiba terjadi satu benda yang agak 'menarik'.. semalam waktu
bini dia balik dari kerja.. suami dia yang dok menganggur tu
tanak bukak pintu.. bini dia call banyak kali gegar gegar pagar
pun dia tak bukak jugak.. last last bini dia merajuk tak balik rumah 2 hari..
ntah ntah kau simpan pompuan kat rumah.. sebab tu tak berani
nak bukak pintu.. haha.. nasib baik bini kau balik jugak lepas tu..
kalau tak, mati kebulur la kau kat rumah.. hahaha


1 comment:

  1. bapak gila doe diorang ni. kalau aku mmg tak hidup lama dah diorang ni.

    ReplyDelete