Friday, December 23, 2011

WARNING ! Do Not FARTS in Public Places.. thank you

alahaii.. perlu ke warning2 bagai.. tapi kau perlu ingat lah..
kasihani lah orang lain.. kentut kau kalau sedap utk di bau takpe..
ini.... masyaallah... bau longkang depan rumah aku lagi best.. lol
tak kisah la kau anak raja ke , awek seksi ke , ada penyakit ke..
tak boleh ke blahh jauh jauh pastu kentut la puas puas..
sebab  kalau kau kentut :

1) Kau telah membunuh 'deria bau' orang lain..
2) Kami akan hilang fokus utk belajar/kerja.. (lebih lebih lagi bila ceramah)
3) Kami tak senang duduk dan terseksa..
4) Kami saling tuduh menuduh antara satu
sama lain.... (kau pun tuduh sama padahal kau yang kentut)
5) Segala jenis alasan.. (malas nk cakap)..
6) Yang paling aku tak tahan.. kalau kau kentut dekat dekat dgn aku ,
gerenti orang lain pandang2 aku.. (selalu aku kena).. padahal aku depan keluarga
pun aku malu malu nak kentut.. ni senang senang je kau buat macam aku yang kentut..
kau rileks je sebab bau kentut kau dah lalu pegi depan.. arggh sakit hati gila....

CARA UNTUK MEMBEZAKAN KENTUT LAKI & POMPUAN :

* Laki kalau kentut bau sampah.. Pompuan pulak kalau kentut bau sampah + bedak..

aku paham kau sakit perut la.. sakit jubur la.. peduli apa..
tak boleh ke buat buat macam pegi toilet pastu kentut ke.. or at least
lepas kau kentut kau spray perfume dekat 'kilang' kentut kau tu..
hishh.. so wahai pengentut.. bertimbang rasalah dan berhentilah
menganiaya orang lain.. anda mampu mengubahnya... sekian terima kasih !
...

No comments:

Post a Comment